tüm kamu yönetimi okuyanlar buraya:D:D:D

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan DURSUNE
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
arkadaslar slm
benım ısım nedenıyle 4 senedır 1 sınıftayım ama calısamıyorum bana yardımcı olun lutfen msn mı verıyorum bana ulasın gecmek ıstıyorum
 
açıköğretim kitaplarına vaktin hiç yetmez murat yayınları kitabından çalışmayı dene
 
Mrb arkadaşlar bende yeni başladım kamu yönetimine yardımcı olursanırız sevinirim
 
yha mrabalar açık öğretim kamu yönetimi 1. sınıftayım acaba internetten dersleri nasıl görebiliirm mesela hangi ders işlendi nereye kadar işlendi falan gibi videolu ders anlatımları falan bana böyle bi link yollarsanız cok sevinirim... şimdiden saolun
 
Yha bildigim kadarıyla e-ögrenmeden Tc kimLik numaranLa oturum açıp videoları isleyebilosun :) yararlanabılceqın başka şeylerde var bi bak istersen işine yarayabilir..
 
walla arkadaşlar ben kamu 2. sınıftayım.bu sene başlayan arkadaşlar gidin açıköğretim murat yayınları ders kitabını alın.hiç okula gitmeseniz bile sadece o kitaplara çalışarak sınıfı geçebilirsiniz.ama sıkı çalışın bazı sözel konular bi süre sonra unutulabiliyor.başarılar hepnize.......

arkadaşımdan eski yaklasık olrk 3 sene önce kadar murat yayınları kitaplarını aldım..onlarında faydası olur mu ki?bu sene 1. sınıftayım.
 
Yha benim bildigim kitaplar deişti yararı olurmu sanmıyorum ama yinede biLen biri cevaplasa daha ii sanırım ama aftan yararlanıp kayıt yenıletnlerde kitap aradıgına göre eski kitap bi işe yaramayabılır nacizane fikrim :)
 
arkadaşlar hepinize merhaba bende bu sene başladım ve çalışmayada daha yeni başladım açıkçası hepimize kolay gelsin ..
 
ya arkadaşlar slm size..Bana 2007-2008 yılı kamu yönetimi vize ve final sorularının nerde bulacağımı söyleyebilirmisiniz.öptüm sizi
 
Marmara unv . de derse giren arkadaşlar var mı ?
 
arkadaşlar ben 2. sınıftayım . 1. sınıftayken sadece MURATyayınlarından çalıştım okumanız yeterli olacaktır . sadece muhasebe ve iktisat biraz zorlayabilir bence ağırlığı bu derslere verin diğerlerini 1-2 kez okumanız geçmeniz için yardımcı olacaktır .
 
saol coşcoş
inş dediğin gibi olur
 
selam.. arkadaşlar 2 yıldır açık öğretim sınavlarına giriyorum ilk önceleri zor gibi görünsede aslında o kadarda zor olmadığını görüyorsunuz geçmiş yıllardan çok soru çıkıyo o bakımdan sadece geçmiş yılların sorularına çalışarak sınıf gecebilirsiniz matematik ve istatistişk hariç :)
 
matematik

2.Sınıftaytım alttan matematik kaldı bu sınavda da traş oldu bu matematiği nasıl geçicez yokmu iyi yol gösterecek biri ya :)
 
arkadaşlar selam!
ben kamuyönetimi dördüncü sınıf okuyorum ama nedense bu yıl kı dersler zoruma gidiyor.Çalışmadık fazla diyecem ama yinede zor bence ne diyorsunuz.....
 
armut piş ağzıma düş yok arkadaş çalışacaz öğrenecez ve geçecez :)
 
tabii aynı şey benim içinde geçerli :D:D
 
Geri
Üst