GÜLHANyılmaz
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 11 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 44
- Şehir
- Adana
arkadaslar slm
benım ısım nedenıyle 4 senedır 1 sınıftayım ama calısamıyorum bana yardımcı olun lutfen msn mı verıyorum bana ulasın gecmek ıstıyorum
benım ısım nedenıyle 4 senedır 1 sınıftayım ama calısamıyorum bana yardımcı olun lutfen msn mı verıyorum bana ulasın gecmek ıstıyorum