ReTuRNFoRGeS
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 1 Nis 2010
- Mesajlar
- 42
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 36
- Şehir
- Adana
şimdi ben geçen yaz terk olarak 2 yıl tecil aldım, sonra aöf ye yazıldım 4 yıllık ve 2 yılın üstüne 7 yıl okul tecili yapmışlar yani 2019'a kadar teciliyim. sorum şu; bu kendi 2 yıl teciim heba mı oldu şimdi? mesela bu okulu da bıraksam tekrar kalan tecilimi kullanabilecek miyim?