tecilim hakkında

ReTuRNFoRGeS

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
şimdi ben geçen yaz terk olarak 2 yıl tecil aldım, sonra aöf ye yazıldım 4 yıllık ve 2 yılın üstüne 7 yıl okul tecili yapmışlar yani 2019'a kadar teciliyim. sorum şu; bu kendi 2 yıl teciim heba mı oldu şimdi? mesela bu okulu da bıraksam tekrar kalan tecilimi kullanabilecek miyim?
 
Okulu bıraktığınızda kalan teciliniz heba olur gibi bir şey. Bence bırakmadan bitirmeye çalışın. 4 yıllık lisans mezunu olduktan sonra 2 yıl daha tecil hakkınız olur ve kısa dönem askerlik yaparsınız.
 
Okulu bıraktığınızda kalan teciliniz heba olur gibi bir şey. Bence bırakmadan bitirmeye çalışın. 4 yıllık lisans mezunu olduktan sonra 2 yıl daha tecil hakkınız olur ve kısa dönem askerlik yaparsınız.

zor ama :/ niye heba oluyor ki hiç kullanmadan, yapanlar varmış bu şekilde yparsın diyolar :/ peki 29 yaşına kadar 1.sınıfta olsam yine tecil sürüyo mu? yani bi sınırı yok değil mi kalmanın?
 
29 yaşından sonra tecilin süreceğini sanmıyorum. Son 29 yaş diye biliyorum
 
zor ama :/ niye heba oluyor ki hiç kullanmadan, yapanlar varmış bu şekilde yparsın diyolar :/ peki 29 yaşına kadar 1.sınıfta olsam yine tecil sürüyo mu? yani bi sınırı yok değil mi kalmanın?

29 yaşına kadar 1.sınıfta okuun teciliniz olur ama 29 yaşından sonra kaçıncı sınıfta olduğunuz veya devam ettiğiniz farketmez askerlik tecil edilmez. Askerde okumaya devam edersiniz. Ama benim şahsi önerim 15 ay yapmak yerine 4 yıllık mezunu olun 5,5 ay yapın.
 
Geri
Üst