Tecil yardım

numidian

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
71
Tepkime puanı
0
Puan
0
Merhaba arkadaşlar hazırlık sınıfını alttan dersle geçdim ücüncü sınıftayım bu sene hazırlıkdaki alttan dersler yüzünden kalırsam bir sene daha okuma sansım varmı ayrıca 3 sınıfa tekrar kayıt yaptırırken askerlikten ilişiksiz belgesi isteniyormus 87 doğumluyum önlisansla 2009 kasıma kadar tecilli 3 sınıfı tekrark okumak için kayıt yaptırıken askere ilişiksiz belgesi almaya gidersem bir sorun olurmu beni alırlar mı askere yoksa belgemi verirler mi yardım ederseniz cok sevinirim
 
3 sınıfta tekrar alttan kaldığın derslerı veremez ısen okumaya devam edersın fakat tecılı unut o zaman bu bir
ilişkisiz belsesı ıstenıyo fakat daha bu sene ıstenecek belgeler acıklandmadı ama eğer ıstenırse artık netten yapılacağını gecenlerde haberler acıkladı subeye gıtmeye gerek kalmıcak bu da iki
 
Geri
Üst