tecil konusunda yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bobonur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bobonur

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
34
arkadaşlar ben 92 doğumluyum ve muayne kaçağı durumundayım açık liseyi bitirdim şimdi aöf tercihlerini yaptım birincisi bu durum aöfe kayıt için bi problem çıkarırmı ikincisi muayne kaçağı olduğum halde askerliğimi tecil edebilirmiyim edebilirsem önce kayıtmı yaptırmalıyım aöfe yoksa şuanda tecil edebilirmiyim vede tecil için nerelere başvurmam gerkiyor hangi belgeleri toplamam lazım yardım ederseniz sevinirim
 
Ygsye girdiysen aöfe kayıt yaptıracaksın ondan sonra askerlik şubesinden erteletebilirsin.
 
muayne kaçağı olduğum için bi problem çıkarmı acaba
 
Hayır sanmıyorum. Kayıt olduktan sonra gidersin. Ertelersin. Askerlik durum belgesini aöf kayıt esnasında istiyormuş ama o yaşı büyük olanlar için diye duydum. Kayıt zamanı gelince zaten sitede kayıt için gerekli belgeleri yazan konular mevcut arama yaparsan çıkar. Oradan bak, hadi bakalım başarılar.
 
Geri
Üst