tecil ile ilgili yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan okan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

okan

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Tem 2015
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
33
Bölüm
İktisat
Şehir
Adana
merhaba ustalarım ben lise tecil hakkımdan yararlanarak 3 yıl tecil ettirdim askerligimi kasımda tecilim bitiyor şuan aöf 2. sınıf ögrencisiyim aöf acaba otomatik kendisi ögrenci durum belgesi gönderip tecil ettiriyor mu yardımcı olur musunuz yoksa bizim gitmemiz şart mı askerlik şubesine lise mezunu oldugum için 3 yıl tecil ettirdim daha tecil hakkıum var mı teşekkürler saygılar
 
merhaba ustalarım ben lise tecil hakkımdan yararlanarak 3 yıl tecil ettirdim askerligimi kasımda tecilim bitiyor şuan aöf 2. sınıf ögrencisiyim aöf acaba otomatik kendisi ögrenci durum belgesi gönderip tecil ettiriyor mu yardımcı olur musunuz yoksa bizim gitmemiz şart mı askerlik şubesine lise mezunu oldugum için 3 yıl tecil ettirdim daha tecil hakkıum var mı teşekkürler saygılar


Ogrencı ısenız okul tecıl eder, değilseniz siz işlem yapacaksınız.
 
Geri
Üst