tecil icin yardim

isavaskurt

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
Şehir
İstanbul
arkadaslar selamlar,
4 yillik iletisim sinema tv bolumunden 2 yillik on lisans diplomasi aldim.
askerlik tecili icin 2 yil hakkim var. subedeki memur ekc2 belgesi getirirsen daha
fazla tecil edebilirim dedi. 26 yasindayim sanirim 29 a kadar hakkim var.
ve 2 yillik bu bolumu hali hazirda kayit oldugum aof isletme bolumunu 4 yillik diplomaya
tamamlamanin dikey gecisle olmayacagini soylediler ofistekiler. en azindan kisa donem
icin bunu yapmak istedim. bir bilginiz varsa lutfen yardim ediniz.
tesekkur ederim
 
arkadaslar selamlar,
4 yillik iletisim sinema tv bolumunden 2 yillik on lisans diplomasi aldim.
askerlik tecili icin 2 yil hakkim var. subedeki memur ekc2 belgesi getirirsen daha
fazla tecil edebilirim dedi. 26 yasindayim sanirim 29 a kadar hakkim var.
ve 2 yillik bu bolumu hali hazirda kayit oldugum aof isletme bolumunu 4 yillik diplomaya
tamamlamanin dikey gecisle olmayacagini soylediler ofistekiler. en azindan kisa donem
icin bunu yapmak istedim. bir bilginiz varsa lutfen yardim ediniz.
tesekkur ederim

Evet maalesef Dikey geçişle 3.sınıfa kayıt olup lisans mezunu olamazsınız. Ama sınavsız ikinci üniversite kapsamında lisans bölümlerinden birisinin 1.sınıfına kayıt olabilirsiniz. Ama sınavsız 2.üniversite ile askerliği tecil edememektesiniz.
 
anladim. ekc 2 ile ilgili durum nedir peki?? ilginiz icin tesekkur ederim
 
iki yıl tercih ettirdinmi şimdi sen
 
ek 2 belgesi öğrenci belgesi oluyor galiba
 
bişey sorcam sıze kımlık kartımı arkasında bandırol yeri doludu 4 sene oldu yanı 2 senm var bıtmesıne okuln ne yapmm lazım sımdı
 
Merhabalar Bir sorum olacaktı..Erciyes Ünv. İktisat bölümünde öğrenciyim.Ama ders kaydı falan hiç bir şey yapmıyorum ve bu sene 8. sene olacak.Okuldan atılma kalktığı için kaydımı silmedim.2 sene önce öğrenci belgesi alıp 2. üniversite olarak Açıköğretim kamu yönetimine kayıt yaptırdım.Bu sene 3. sınıfına geçtim..yaşım ise şu an 26.. Şu ana kadar askerlikle ilgili hiç bir konuda kapım çalınmadı.Ama endişelendim ansızın tutup götürebilirler..açık öğretim bürosunda askerlik durum belgesi alıp askerlik şubesine götürebilir miyim?bu şekilde tecil ettirebilir miyim?
 
bıldıgın kadarıyla 2 üni olarak aöf 29 yaş geçerlı deıl
 
gerçekte mi :(
bunu nasıl öğrenebiliriz??
 
Örgün kayıtlı olduğunuz okuldan kaydınızı sildirmediğiniz sürece 29 yaşına kadar askere alınmazsınız. Ayrıca 2.üniversite kapsamında askerliği tecil ettiremiyorsunuz maalesef.
 
Geri
Üst