Tecil hakkında

mamilist

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
42
Şehir
Adana
Iyi akşamlar ben 03.09.1981 doğumluyum 16.02.2006 yılında 2 yıllık pazarlamadan mezun oldum 2 sene tecil hakkım doğdu onu kullandım.daha sonra 2006 yılında aöf işletmeye dikey geçiş yaptım 01.06.2009 itibariyle mezun oldum.sorum şu acaba lisans mezunu olarak 2 yıllık tecil hakkım bulunuyormu...bilgi verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
 
Beyler bu durumda olan hiç yokmu ya çok garip valla şimdi askerlik şubemi aradım ve durumu anlattım tlfdaki bayan sağolsun çok yardımcı oldu lisans mezunu olarak muayene olduktan sonra 2 yıl tecil hakkım bulunduğunu söyledi....:):):):)
 
Geri
Üst