nokisss
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 10 Ara 2012
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Bölüm
- İşletme
- Şehir
- İstanbul
Selamlar 4 senelik lisans öğrenimimi tamamladıktan sonra 2 senelik tecil hakkım martta bitiyor. Yeniden tecil için açıköğretim fakültesine girmek üzere yine sınava mı girmem gerekiyor?. Eğer arada 1-2 ay boşluk olursa kaçak mı sayılırım? AÖF'e yerleştirildikten sonra askerlik şubesine gidip tecil alabilir miyim?
Yardım ederseniz çok sevinirim
Yardım ederseniz çok sevinirim