Tecil hakkım bitmek üzere. Lütfen yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nokisss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

nokisss

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İşletme
Şehir
İstanbul
Selamlar 4 senelik lisans öğrenimimi tamamladıktan sonra 2 senelik tecil hakkım martta bitiyor. Yeniden tecil için açıköğretim fakültesine girmek üzere yine sınava mı girmem gerekiyor?. Eğer arada 1-2 ay boşluk olursa kaçak mı sayılırım? AÖF'e yerleştirildikten sonra askerlik şubesine gidip tecil alabilir miyim?

Yardım ederseniz çok sevinirim
 
Selamlar 4 senelik lisans öğrenimimi tamamladıktan sonra 2 senelik tecil hakkım martta bitiyor. Yeniden tecil için açıköğretim fakültesine girmek üzere yine sınava mı girmem gerekiyor?. Eğer arada 1-2 ay boşluk olursa kaçak mı sayılırım? AÖF'e yerleştirildikten sonra askerlik şubesine gidip tecil alabilir miyim?

Yardım ederseniz çok sevinirim

Lisanstan mezun olduysanız yeniden aöf ye kayıt olup tecil olamazsınız maalesef. Örgünde kazansanız tecil olma hakkınız yok maalesef.
 
Cevap için teşekkürler. 29 yaşına kadar tecil etme olanağım yok mu? 2. bir üniversite okumak için tecil niye ettiremiyorum?. Benim babam yeni vefat etti bu sebeple askere gitmemem gerek bir süre daha. Özel durumlar için bir olanak yok mu? Bilgilendirirseniz çok sevinirim, teşekkürler.
 
2. üniversite hakkı ile maalesef tecil etmiyorlar. Özel durumlar için maalesef olanak yok ama gidip askerlik şubesinin başındaki kişi ile görüşmeni öneririm.
 
Geri
Üst