Tecil Ettirme(Yardım ederseniz sevinirim)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan diegro
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

diegro

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
Slm ben 1989 doğumluyum aöf iktisat 1 sınıf öğrencisiyim(Lisans öğrencisiyim) acaba askerliğimi tecil ettirmek için askerlik şubesine gitmem gerekir mi tereddütte kaldım okuduğum kadarıyla aöf askerlik belgelerini askerlik şubelerine bütünleme sınavından sonra gönderiyor ama bana askerlik şubesinden 9 eylüle kadar yoklamamı yaptırmam için süre verildi bütünleme sınavı ise 6 eylülde yani asker kaçağı olup yakalanmaktan korkuyorum rica etsem yardım eder misiniz?
 
herhangi bir belgeye ihtiyacın yok yoklamaya gittiğinde 3 yıl erteleyebiliyorsun askerlğini daha sonra aöf e kayıt yaparsın sorun olmaz yani
 
İlk Kez Tecil İşlemi Yaptıracağın İçin, 3 Yıl Tecil Ettirebilirsin Lise Diplomanla. Ama Açıköğretim okuyorum Diye Tecil Ettireyim Dersen Her Yıl Yaptırman gerekli.
 
tşk ler verdiğiniz bilgilerden dolayı..
 
Geri
Üst