Soru-Cevap Bölümü

AOFDestek

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
5,990
Tepkime puanı
24
Puan
143
Web sitesi
www.aofdestek.net
Şehir
Adana
Bu Konunun Altında Bölümünüzle İlgili Sorular Sorabilir, Diğer Üyelerin Sordukları Soruları Cevaplayabilirsiniz.


İyi Forumlar Diliyoruz.....
 
Merhaba... Bu spor yönetimi bölümünde 'Spor Bölümlerine Giriş' ve 'Spor ve Medya İlişkisi' dersleri hangi yılda bu bölüme dahil olmuştur. Bende bu duruma göre geçmiş yıllarda çıkan soruları araştıracağım yada sipariş edeceğim. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Spor bilimlerine giriş dersi vardı, spor ve medya ilişkisi dersi ise iletişim bilgisi dersinin ikiye bölünmesi ile ortaya çıktı.
 
Teşekkür ederim...
 
Dgs

Merhaba, spor yönetimini bitirdikten sonra dgs ile başka bir üniversitede spor yönetimine girdiğimizde 3. Sınıftanmı başlayacağız yoksa en baştan 1.sınıftanmı ?
 
Teşekkür ederim :)
 
MErhabalar bende Forumunuza yeni Kayıt oldum akıcı konu anlatımları moderatorlerden yoneticilerden ve ayrıntılı bilgilerle insanlara yardımcı oldunuzu gordum öncelikle teşekkürler. bende Spor Yonetımı bolumune bu yıl kayıt oldum bu bolumu bıtırınce AOF'den Lisans programı yapabılıyormuyuz İşletme v.s gibi. İlginiz için şimdiden teşekkür eder iyi günler dilerim.
 
MErhabalar bende Forumunuza yeni Kayıt oldum akıcı konu anlatımları moderatorlerden yoneticilerden ve ayrıntılı bilgilerle insanlara yardımcı oldunuzu gordum öncelikle teşekkürler. bende Spor Yonetımı bolumune bu yıl kayıt oldum bu bolumu bıtırınce AOF'den Lisans programı yapabılıyormuyuz İşletme v.s gibi. İlginiz için şimdiden teşekkür eder iyi günler dilerim.

MYO ve 2 yıllık onlisans mezunları Dikey geçiş kapsamında sınavsız olarak Acıköğretim 4 yıllık lisans bolumlerinin 3.sınıfına direk kayıt yaptırabilir...
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
Geri
Üst