Soru-Cevap Bölümü

AOFDestek

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
5,990
Tepkime puanı
24
Puan
143
Web sitesi
www.aofdestek.net
Şehir
Adana
Bu Konunun Altında Bölümünüzle İlgili Sorular Sorabilir, Diğer Üyelerin Sordukları Soruları Cevaplayabilirsiniz.


İyi Forumlar Diliyoruz.....
 
merhabalar

bölüm 4 yıllıga tamamlanıyor mu teşşekkürler..
 
ders ekle sil sisteminde sizce üst derslerden hangilerini alırsam iyi olur dersleri silersem diğer dönemde kredi eksiğim olurmu şimdi diğer döneme 4 ders bıraktım dördüde 4 kredi 2 sınıfta zorluk çekermiyim acaba yoksa daha mı rahat olur? kredi yönünden soruyorum.
 
ders ekle sil sisteminde sizce üst derslerden hangilerini alırsam iyi olur dersleri silersem diğer dönemde kredi eksiğim olurmu şimdi diğer döneme 4 ders bıraktım dördüde 4 kredi 2 sınıfta zorluk çekermiyim acaba yoksa daha mı rahat olur? kredi yönünden soruyorum.
eger fazla derslere çalışıp asılamıyorsanız bence üstten ders asla almayın çünkü üstten ders alıp önümüzdeki sene kendimi rahatlatırım die alınıyor. Nede olsa seneye bu ders deyip çalışılmıyor ve toplamda krediniz i düşürüyorsunuz.
Şuanda kredi demek herşey demek unutmayın dönemlere en fazla çalışabileceginiz 1 veya 2 ders ekleyinki yararını görün eger çalışmıcaksanız dönem dönem eklemden gidin..
 
yenileteceklerdir.
2012-2013 Güz Dönemi Sınav Notları
Öğretim Dönemleri :
Ders Kodu Ders Adı Kredi Ara Sınav N. Dönem Sonu N. Başarı Notu Harf Notu
HUK101U HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI 4,00 35,00 30,00 31,50 DD
İKT101U İKTİSADA GİRİŞ 4,00 35,00 30,00 31,50 DC
İNG101U İNGİLİZCE 1 3,00 25,00 35,00 32,00 DC
MUH101U GENEL MUHASEBE 4,00 40,00 40,00 40,00 CB
PMY203U MAĞAZA ATMOSFERİ 4,00 60,00 65,00 63,50 BA
TÜR201U TÜRK DİLİ 1 3,00 35,00 55,00 49,00 CB
bişi merak ettimde bu derslerden hiç birinden kalmamışım demi yoksa kaldığım varmı hala anlayamadım
 
kalmamissiniz ortalamanız kaç?
 
Öğretim Yılı Dönem Dönem Not Ort. Genel Not Ort. Durum
2012 GÜZ DÖNEMİ 1,93 1,87 Uyarı
 
3 dersten şuanda uyarıdasınız 2. dönem toplamı ile genel not ortalamanız 2.00 altında kalırsa o derslerden tekrar yaparsınız..
DD, DC , cd derslerinden
 
tamam ikinin altında olmamaya calıscam sağol üsten 5 ders aldım 7 ders oldu az almayı akıl edemedim neyse hayırlısı olsun veririm ama desler kolay galiba bölüm dersi ya
 
nasıl geçti sınavınız benim cmrtesi 2 derstendi şimdi 5 ders uffff pufff
 
Geri
Üst