Sokak lambaları

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Yine yandı sokak lambaları birer birer
Loş ışıklara devretti aydınlıklar nöbeti
Karanlık sokaklarda gezmek bin mekana değer
Onlarda görürsün insanda göremediğin şefkati

Kim olduğuna bakmaz , hesap sormazlar sana
Gideceğin yere kadar yoldaş , düşünebildiğin kadar arkadaş olurlar
Sohbet koyulaştıkça bakmaz olursun adımlarına
Bir bakarsın ayrılık vakti gelmiş , kendine iyi bak derler ve kaybolurlar

30/03/2010 SALI
20:43
 
Çok Güsel Teşekkürler Paylasım İçin :)
 
abdullah çok güzel olmuş yüreğine sağlık arkadaşım.... paylaşımlarını bekliyoruz..
 
emeğine sağlık güzel bir şiir:)
 
güzel şiirmiş, teşekkürler :)
 
Geri
Üst