Sevmek

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ebrar61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ebrar61

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
Sevmek anlamsız gelir bazen
Sadece sevilmek istersin
Bazen ise tam tersi olur
Bir gülüşü sever gibi seversin
Gözyaşlarıyla anlatırsın sevgini
Ve sadece yağmurlar anlar seni
Issız bir gecede buluttan süzülen göz yaşları yani
Sen duymazsın ama gecede ağlar senin gibi
Çünkü yalnızlığa mahkümdür
Belki belki tıpkı senin gibi
Sonra elini uzatırsın yalnız insanlara
Tutarsın sıkıca sararsın belki
Yalnızlığını unutur ve unutturursun
Paylaşırsın derdini Sırrını verirsin
Yıllarını verirsin belki
Ve kaybedersin bir gün
Kaybettiğini bilmeden
Sır dediğin şeyler
Çoktan sakız olmuştur insanlara
Ben dost bildim dersin
Fakat o dost çoktan unutmuştur seni
Çaresiz bi çare
O yalnızlık yine çoktan bulmuştur seni
Sen sen yeni fark edersin
Tıpkı tıpkı gece gibi
İstemeden yalnızlığa mahküm olursun
 
paylaşım için teşekkürler..
 
Geri
Üst