Sevgilim sana benziyordu...

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Hazır değil bu yürek ,hayatında yeni bir sayfaya
Yapamam , ölmüş , kırkı bile çıkmamışken eski aşkımın
Gözler o gözler bakışlar desen öyle ,biri geldi konuşmaya
Sustum ,soramadım nesi oluyorsun diye ölen aşkımın

Çok acılar çekmiş , yazık ,o kadar çok benziyordu ki ölen sevgilime
Gider çökerdim onu üzenen ensesine,inanmasam sevdiğimin öldüğüne
Aldatılmış üzerine birde terk edilmiş ,sahip çıkamadım diyordu sevgime
Sarılacaktım ,zor dayandım ,onu görünce inanmak zor oldu sevgilimin öldüğüne

Affet beni , aşkıma sahip çıkamadım dedi , şaşırdım kaldım bir an
Hiçbirşeyin böyle olmasını istemedim ama ilah-i adalet işte,dedi
Ancak bu kadar isabetli olurdu dedi ,gelse bana her dakika bedduan
Herşeyin bende ama artık sana o gözle bakamam ,dedi

Dediklerini ancak kendime geldiğimde anladım
Neden benden af dileyip duruyordu boş yere ?
Sevdiğimin ona çok benzediğini ama öldüğünü anlattım
Ne yaptıysa , yazık etmiş harcamış sevdiğini boş yere...

07/11/2010
00:00
 
Aranızdaki sadece benzerlik
Sen mutsuzluğu , o ise mutluluğu hak ediyordu...
 
Giden gitmiştir.Kalan sağlar bizimdir.
 
hayat insana neler yaşatıyo yaaa. yüreğine sağlık...
 
İnsanı hayattan koparanlar bile ; hayata tutunmam gerektiğini anladım diyorsa , hayattan koparılanların hayata tutunmaktan başka çaresi yoktur.
 
hocam edebiyat parçalamışsın.
 
Kalp krılması bile geçiyor.hepsinin ucu bir özür dilerim de.
 
Kalp kırılsa yine iyi ama paramparça edilen kalp yapıştırıcı ile yapıştırılsada eskisi gibi olmuyor , olamıyor ..
 
senin ki moleküllerine ayrılmış anlaşılan.Doğru mu?
 
Acılarımızdan yeniden doğuyoruz bizde .Napalım :)
 
Geri
Üst