Sevdiğini Yaşatmalısın(Benim şiirim)

sessizzlik

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
163
Tepkime puanı
3
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
İzmir
SEVDİĞİNİ YAŞATMALISIN​

Bir zamanlar bir sevgilim vardı
Güldüğü zaman ışık saçıyordu
sustuğu zaman gözleri konuşuyordu
ansızım çekip gitmek istedi
gitme dedim gitmeliyim dedi
ve Gitti....

Aslına bakarsanız kalbimde onun için
ufacık bir ev yaptırdım.Orada yaşıyor
Bazen kalbimle konuşuyorum artık onu çıkarma
zamanı geldi mi diye soruyorum
sana zararı yok diyor sessiz ve sakince orada yaşıyor
bırakta seni ne kadar sevdiğini bu şiiri okuyunca anlasın diyor
bende herseferinde bu şiiri hiç birzaman okuyamıyacak ve bu buyüzden
KALBİMDE herzaman yaşamaya devam edecek diyorum​
 
emeğine sağlıkk çok güzel bi şiir yazmışsın
 
güzelmiş.paylaşım için teşekkürler
 
paylaşım için teşekkürler sessizlik
 
Çıkarma kalbinden yha bırak ne zararı dokunurki ; seninle yaşayıp gitsin......yüreğine sağlık...:cool:
 
Geri
Üst