Sensizlik...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan uyuss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

uyuss

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
16
Tepkime puanı
3
Puan
0
Yaş
42
Bir garip hüzün çöker insana
El ayak çekilince

Tek başına kalırsın dünyada
Etraf sessizleşince

İnan bu ev alışamadı
Hiçbir zaman sensizliğe

Şimdi sensizlik oturuyor
Kalkıp gittiğin yerde

Yalnızlığa elbet alışır bedenim
Yalnızlıkla belki de başa çıkabilirim

Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
Sensizlik benim canımı acıtan

Bir derin korku düşer ruhuma
Duvarlar seslenince

Karanlık oyun oynar aklıma
Gölgeler dans edince

İnan bana alışamadım
Hiçbir zaman sensizliğe

Şimdi sensizlik dolaşıyor
Çıkıp gittiğin bu evde

SENSİZLİK BENİM CANIMI ACITAN...​


Candan Erçetinin parçası çok güzel, her dinlediğimde alıp götürür beni uzaklara
 
ewet bende çok seviyorum bu şarkıyı

yüreğine sağlık
.
 
Geri
Üst