Seni Seviyordum

ÖZLEM68:)

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
43
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
Adana


Seni Seviyordum

Sana uzak kentlerden birinde zamanın bir yerinde seni ve senli günleri anımsattı aksam güneşi...

Onca zamanın üstünde eskimeyen bir düşüncesin şimdi

İnsan hergün anımsarmı aynı gözleri

Seni seviyordum ve senin haberin yoktu

Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesden başkaydı işte.

Güldüğü zaman yukarıya bakardı;

Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı.

Ne güzeldiler sen bilmiyordun.

Ben Seni Seviyordum..

Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler

Duvarlara, vitrin camlarına, kaldırımlara çarpıyordu

Geri dönüyordu, çoğalıyordu

Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herseyi erteliyişim oluyordun

Kalp ağrısı oluyordun,

Birlikte soluduğumuz sokak isimleri oluyordun,

Mevsimler değişiyor ve büyüyorduk,

Dönemeçler geçiyor, köprüler göze alıyorduk ve bazen tekin olmayan suların üzerinden atlıyorduk

Cesurduk.

Ufuk çizgisi maviydi, gün batımı hep turuncu ve kızmızıydı bütün karanfiller

Ben seni seviyordum sen bilmiyordun...

Sevinçlerim oluyordun arasıra sen hiç bilmiyordun

Sonra herhangi biri oldun, bütün sevinçlerim bittikten sonra

Yagmurlar yağdı serin haziran aksamlarına

Derken bir gün uzaktan gördüm seni

Saçların bana inat başın herseye meydan okuyarak işte yine aynı

Kalbimi acıttı her zaman ki gibi

Değiştik sanıyordum ve sen yine bilmiyordun

Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi..

İCLAL AYDIN
 
teşekkürler....
 
Şimdi bunları anlatsa sana birileri kim bilir yada boşver bilme en iyisi..
tşk.ler
 
Bu yaralar bereler sanadır bileler...(zor günler) bu şiiride harika
teşekkürler
 
evet o şiiride çok güzel. rica ederim arkadaşlar
 
Paylaşm için teşekkürler kanka ;)
yüreğine sağlık ;)
 
Senin sesini duyduğum masalarda erteliyordum herşeyi, herseyi erteliyişim oluyordun

çok güzel bir şiir teşekkürler paylaşım için
 
Geri
Üst