"sen" ..

Aşkaimtisal

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
539
Tepkime puanı
2
Puan
0
Şehir
İstanbul
Bir "sen" varsın,
Beni her seferinde en iyi anlayan, bana güç veren, beni yücelten,
konuşurken ruhumu okşayan,
Sesiyle beni sarhoş gibi hissettiren "SEN"..

Bir "sen" varsın,
En mutsuz anlarımda bile bana umut veren,
Yanlışlarımı düzeltip, doğruya yönelten,
Bana beni en güzel anlatan "SEN"..

Bir "sen" varsın,
sevginin güzelliğini gösteren,
tek naz yaptığım "SEN"..
Sevdiğim yürek,herşeyimi paylaştığım bir "SEN" VARSIN..

Sesim, soluğum, nefesimsin "sen".
Seviyorum seni dediğimde,
yüreğinde sesimin yankılandığını hissettiğim "SEN"..
SEVGİNİN ADI, UMUDUM, TUTKUM, HERŞEYİMSİN "SEN"..
 
paylaşım için teşekkür ederim.
 
Sesim, soluğum, nefesimsin "sen".
Seviyorum seni dediğimde,
yüreğinde sesimin yankılandığını hissettiğim "SEN"..
SEVGİNİN ADI, UMUDUM, TUTKUM, HERŞEYİMSİN "SEN"..
çok güzelmiş tşkler..:agla
 
bana beni en güzel anlatan sen! güzelmiş
teşekkürler
 
Geri
Üst