Sen Git Aşk Bana Kalsın...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
Sen Git Aşk Bana Kalsın

firatoguz_git1.JPG


Her gidişine ayrı anlam yüklüyorum, yapma tanrı aşkına!

Ya hep kal benimle söz etme gidişlerden, ya da silinsin ismin de, cismin de...

Oynama benimle, dengemi bozuyorsun.

Aşkı yaşayacak yürek bırakmıyorsun insanda, böyle değildin sen…

Bittiyse heyecanın bileyim ben de.

“Seni çok seviyorum” diye başlayan ve “Ama..” ile devam eden cümleleri duymaktan bıktım.

Seviyorsan seviyorsundur, aması olmaz bu işin.

Üstelik bir cümlede “Ama” varsa bir önceki yargının hiçbir hükmü yoktur artık.

“Seni çok seviyorum; ama, birlikte olmamız imkansız…” İmkansız diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir.

Bahanelerin arkasına sığınma.

İnsanların hayatına sorgusuz sualsiz girip, darmadağın eden, sonra da hiçbir şey söylemeden gitmeye çalışanlardan nefret ediyorum.

Böyle misin sen de?

Gerçekten gitmek mi istiyorsun? Yürekli ol biraz, haydi konuş.

Söyle gitmek istediğini. İki çift sözü hak etmedi mi bu aşk?

Yaşanılan bunca şeye hiç mi saygın yok?

Ah, ben niye yanılıyorum hep? Niye tam “İşte bu” dediklerim sömürüyor aşkımı?

Biraz daha mı katı olmalıyım? Biraz daha mı kapalı tutmalıyım kapılarımı?

Bazen bu dünyadan olmadığımı düşünüyorum. Bu devrin adamı değilim.

Oyun çeviremiyorum, hesap yapamıyorum.

Bana ait olmayan kişiliklere bürünüp bir plan dahilinde hareket edemiyorum.

İnsanız biliyorum, hepimizin zaafları var, hepimiz egolarımıza boyun eğebiliyoruz.

İyi de hep beni mi bulacak bunlar?

Hiçbir kaygıya yer vermeden, hiçbir hesabı düşünmeden açsaydın bana yüreğini işte o zaman görürdün bir aşkın nasıl efsaneye
dönüşebileceğini.

Sen gözlerini kapıyorsun, bir sen varsın, başka hiç kimseye bakmıyorsun.

Her şey senin çevrende şekillenmeli, her şey sana göre düzenlenmeli.

Beceremiyorum, kusura bakma. Aşk tam teslimiyet ister.

Kendini aşkın kollarına ya bırakırsın ya da bırakmazsın.

“Bir yanım dışarıda kalsın” dediğin noktada aşkı boğarsın.Yok edersin o güzelim duyguyu.

Bu yüzden hep cesurların işidir aşk.

Kaçışları, yalanları, aptalca oyunları kabul etmez. Aşk; saf, duru insanları sever.

Kafasında binbir tilki dönenler aşkı yaşayamaz. İsteseler de yaşayamaz. Arınmalısın.

En saf, en duru haline dönmelisin ki yaşayabilesin aşkı.

Kısacası sevgilim, sana göre değil bu iş. Senin yolun açık olsun, bırak aşk bana kalsın…


Mehmet ÇOŞKUNDENİZ
 
İnsanın içimden geçirip,ama bi türlü sözcüklere dökemediğim şeyleri böylesine anlamlı yazamaz bunu becerenlerden biri bence
Yazılarını okumaktan zevk aldıgım biri ayrılıgın ilanı sanırım böyleydi ismi o yazısı da güzeldi:rolleyes:
Teşekkürler paylaşım için iyi geldi okumak:)
 
Bu adam aşkı biliyo hakikaten anlamlı evt ayrılğın ilanı onuda daha önce paylaşmıştım rica ederim:)
 
:rolleyes: hmmm çok güzel anlatmış ayrılığı aşkı :o yine hüzünlendik
teşekkürler paylaşım için isokor:)
 
acaba yaşamış da onun için mi böyle duygulu anlatıyor? :) teşekkürler
 
İnsanların hayatına sorgusuz sualsiz girip, darmadağın eden, sonra da hiçbir şey söylemeden gitmeye çalışanlardan nefret ediyorum.

bende nefret ediyorum.Sadece aşk da değil dostluk için de geçerli bu.
Aşk duru olanlara layık diyor yani bana:p
Teşekkürler isokor.Güzel paylaşım.Okurken kendini buluyor insan..;)
 
acaba yaşamış da onun için mi böyle duygulu anlatıyor? :) teşekkürler

Yaşamış.Öyle kazıklar yemiş ki aşk doktoru olmuş sonunda:D
Yaşadıklarını okumuştum bir yerde.O dönem evli değildi.
Hala pişmanlıklarını anlatıyordu.
Şu an evli ve ikiz çocuk sahibi.İlk gördüğümde haberlerde çok sevindim.Sanki benim hayatım düzene girdi.Sanki o mutluluğu ben yaşıyorum:)

Bir yandan da umut doldu yüreğim.Birileri geliyor seni üzüyor hayatını darmadağın ediyor.Toparlamak zaman alıyor.
Ama bitiyor işte.İyi insanlar için film hep mutlu sonla bitiyor:o
 
“Seni çok seviyorum” diye başlayan ve “Ama..” ile devam eden cümleleri duymaktan bıktım.

Seviyorsan seviyorsundur, aması olmaz bu işin.

Üstelik bir cümlede “Ama” varsa bir önceki yargının hiçbir hükmü yoktur artık.

“Seni çok seviyorum; ama, birlikte olmamız imkansız…” İmkansız diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir.

teşekkürler isokor güzel bir şiirdi:)
 
İnsanların hayatına sorgusuz sualsiz girip, darmadağın eden, sonra da hiçbir şey söylemeden gitmeye çalışanlardan nefret ediyorum.

bende nefret ediyorum.Sadece aşk da değil dostluk için de geçerli bu.
Aşk duru olanlara layık diyor yani bana:p
Teşekkürler isokor.Güzel paylaşım.Okurken kendini buluyor insan..;)
Her ilişki Kristal cam vazo gibi . Kınlımdan önce en güzel yerlerde saklanırken kırıldıktan sonra her şey bitiyor, çöp kutusuna atılıyor. Aşklar da böyle, dostluklar da, evlilikler de, sevgiler de...
Sahiline sorgusuz sualsiz vuran sonrada çekip giden bi yabancı bütün bunları insana yaşatan

En saf, en duru haline dönmelisin ki yaşayabilesin aşkı. Bu cümleyi okurken duru kısmında sen aklıma geldin benimde gülümsedim bi an aynı düşünmüşüz :)
Ricalar;)
 
“Seni çok seviyorum” diye başlayan ve “Ama..” ile devam eden cümleleri duymaktan bıktım.

Seviyorsan seviyorsundur, aması olmaz bu işin.

Üstelik bir cümlede “Ama” varsa bir önceki yargının hiçbir hükmü yoktur artık.

“Seni çok seviyorum; ama, birlikte olmamız imkansız…” İmkansız diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir.

teşekkürler isokor güzel bir şiirdi:)
çok renkli teşekkür etmişsin ricalar seher:)
 
Geri
Üst