Sen Bilmezsin...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

isokor

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
2,047
Tepkime puanı
6
Puan
0
Yaş
37
Bölüm
MEZUN
Şehir
Konya
sohard.png
Sen bilemezsin geceyi
Geceleri sokak lambaları altında oturan yalnızlıkları
Kaç gece sana dağlardan şarkılarını yolladı rüzgarlarla¿
Sen,kaç geceye dost oldun
kaç saat dayanabildin ona
kıvrıldığın yerde uykuya mı daldın hep¿
Sen bilemezsin yalnızlığı
Hiç ses duymadığın bir yalnızlık yasadın mı¿
sen kaç yalnızlığa dost oldun
kaç saat dayanabildin ona
yüzüne kaç kapı kapayıp kaçtın yalnızlıkların¿
Sen bilemezsin ağlamayı
Gözlerin dolduğu anları ağlamaktan miı sayıyorsun hala¿
Sen,kaç kez bir basına ağladın
kaç saat dayanabildin gözyaşlarına
Ellerinle yüzünü kapatıp,kendinden mi sakladın hıçkırıklarını¿
Sen bilemezsin içmeyi
Şişenin dibini bulduğun an midir sana göre içmek¿
Sen kaç kez,şarap tadında buruk şarkılar söyledin
kaç saat dayanabildin sarhoşluğuna
Kadehini aklındakilerle mi yoksa yüreğindekilerle mi içtin¿
Sen bilemezsin sevmeyi
sevgi dediğin sadece seni sevenleri mi sevmek¿
kaç vakit ayırabildin sevmeye
Sadece severek kaç vakit dayanabildin
İçinde öldürdüğün sevgilerin sahipleri nerede!
Kaç kalpten ceketini alıp cıktın şimdiye dek¿..​
 
evet bunu yaşayan bilir :) çok güzelmiş ... teşekkürler isokor
 
teşekkürler isokor
 
rica ederim arkadaşlar ezel'de okunmuştu bu şiir paylaşiyim dedim
 
teşekkürler
içten bir yazarın kaleminde çıklma belli....
 
Belli..Ricalar Sırma...
 
Geri
Üst