sakın beni anlamaya kalkma...

tanricam_sndz

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Nis 2009
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Şehir
İstanbul
Yarım kalsın.Öyle olduğu yerde
.Belkide daha iyi olur ne dersin?Daha fazla hayal kırıklığının ne sana ne de bana faydası olmazki.


Onca yanlıştan sonra aşkın çokta fazla önemi olmaz,olmuyor..
Kırıla kırıla onaracak yer kalmıyor yürekte.
Kaçıncıya onardıysak o kadar kırıldı işte

.Yarım kalsın daha iyi.
Tadı başka tenlerde arasakta birbirimizi,ihmal ettiğimiz onca duygu ve diğerleri.
Hüzünler..
Kaç mutluluk bu hüzünleri yok edebilir.

Matematiğini aşka dök bakalım, ne kadar koruyucu oluyor mantığın.

Bunlar değil benim isteklerim.Biliyorsun bunlar değil..
Beni iyi tanıdığını iddia ederken geçmişmiydi aklından aslında beni ne kadar iyi tanımadığın?
Yarım kalsın,eksik kalsın,bittiği yerde yani,
bitirdiğin KALPTE kalsın bu aşk !

Ve başka hiçbir tenden sorma yenilgilerini,terkettiğin sevinçlerini bende kalsın,hayaller kalsın,öylece olduğu yerde!
eğer böyle olmazsa yıllar sonra tozlu raflarımızda bile bulamayacağız birbirimizi..

Bırak halatlarını,
çöz attığın demirleri,
yak dalgalandırdığın beyaz bayrağını,
yapay sevinçlere bürün,
sahte kahkahalar at,
kazı kendini beynimden ve
git.

bir daha da sorma kimseden.Geçme hayallerimden,
karda yürüdüğümüz yolun her taşını sök ve
git.
Yaşanmışlıkları nasıl olsa unutursun,unutulur,neler unutulmuyorki..
Yeniden aşık ol,tutul benim gibi..

İşte o zaman,
kimsenin gamzelerini farketmediğini anladığın zaman,sakın geçme aklımdan,
sorma beni başka tenlerden..
O zaman hiç yapmadığın bişeyi sakın yapma,

sakın beni anlamaya kalkma..
 
çok harika bence çok beğendim:):)):paylaşım için teşekkürler canım
 
gerekten çok güzel ve anlamlıydı yüreğine sağlık
 
çook güzeldi saol:rolleyes:
 
İşte o zaman,
kimsenin gamzelerini farketmediğini anladığın zaman,sakın geçme aklımdan,
sorma beni başka tenlerden..
O zaman hiç yapmadığın bişeyi sakın yapma,

sakın beni anlamaya kalkma..

üffff bu neydi şimdi ya mahfettin beni
tşkkr edrm yüreğine
 
İşte o zaman,
kimsenin gamzelerini farketmediğini anladığın zaman,sakın geçme aklımdan,
sorma beni başka tenlerden..
O zaman hiç yapmadığın bişeyi sakın yapma,

sakın beni anlamaya kalkma..

üffff bu neydi şimdi ya mahfettin beni
tşkkr edrm yüreğine

ben teşekkür ederim okuyan gözlerinize sağlık...
 
Geri
Üst