saglık kurumu işletmesi :::??*

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sencen_18
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sencen_18

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaslar 2 sınıf soruları elinizde varsa bizmle paylasırmısınız..lütfen.::):)
 
bende istiyorum.yokmu sesimizi duyan.lütfen :(
 
çok saol.tşk ederim
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
cok teskkürler eline saglık eskileride varsa onlaeıda paylasırsan iyiy olur ..yada nasıl buldugunu anlatırsan cok makbule gceer ya simdiden tsk
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
cok teskkürler eline saglık eskileride varsa onlaeıda paylasırsan iyiy olur ..yada nasıl buldugunu anlatırsan cok makbule gceer ya simdiden tsk

Önemli değil arkadaşlar .Sitemizin anasayfasına giderek oradan istediğiniz bölüme ve sorulara ulaşabilirsiniz.
 
slm şu anda açıköğretim 1. sınıf kamu yönetimindeyim açıköğretim veterinerliğe dikey geçiş yapabilir miyim_:?._*
 
Geri
Üst