sağlık kurumları işl.öğrencilerin dikkatine!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan jojo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

jojo

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
553
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
mrb arkadaslar:)
sağlık kurumları işl. önlisans diplomasını alıp işletmeden 4 yıllığa tamamlayanlar kimler acaba? birde 4 e tamamlamayı düşünenler kimler?
 
ben tamamlayacağım.. öncelkile ankara üniversitesini düşünüyorum dgs ye girerek..
 
ben de düşünüyorum hayırlısı
 
arkadaşlar bu konuda daha detaylı bilgi verirmisiniz bende 2. sınıfa geçtim..
 
wla arkadaşlar bitirecezz ama daha meslekle ilgili hçç bilgimiz tecrübemizz yok bnde 4 yıllığa askerlik için geçmeyi düşünüormm onun haricinde 2 yıllık bitirp kpss ye grmeyi planlıormm iyi bir bölüm ataması düşük inş bölümü okuan herkes için hayrlıı olur ayrıca dgs ile geçmek o kadar da kolay deill
 
merhaba arkadaslar bende össden bu bolumu kazandım ancak yaptıgım arastırmalarda ataması yok dıye duymustum atama yapılıyormu önlısanstan??
 
arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım sınav sorularını nereden bulabilirim ve tıbbi terminolojiden nasıl sorular çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Geri
Üst