Sadece ayrilmak degildir sevgiliyi yitirmek

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Sadece ayrilmak degildir sevgiliyi yitirmek
Onu baska bir soyadda kaybetmektir
Sonun baslangicidir sevgiliyi yitirmek
Ortada kalan ise sadece emektir

Kapattigimda gözlerimi bir anligina
Pismanliklarimi sahneliyor geçmisim
Neden bu magrur bakislar benim hayranligima
Sevmek için yanlıs zamanda,yanlıs kisiyi seçmisim ...

Baktigimda ,sonsuz bir yalnizlik degil görmek istedigim
Ask ve sevgiyle dolu bir çift göz
Kulaklarimda , issiz bir ugultu degil duymak istedigim
Anlami seni seviyorum olan bir çift söz

Avuçlarımın içine aldıgımda,kırılmıs bir dal degil tutmak istedigim
Avuçlarıma aldıgımda utangaç ve heyecanla titreyen bir el
Cigerlerimi parçalarcasina soludugumda ,baska nefeslere rastlamak degil istedigim
Soludugumda, nefesi nefesimle birlesecek güzel

[Muhammed]
 
waaaaawww çok beğendim yazanın yüreğine sağlık.... paylaşım için teşekkürler sosyolog....
 
Geri
Üst