Örgünden kayıt sildirip aöfe devam etmek.acil lütfen

kaperezza

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Bölüm
Dış Ticaret
Şehir
İzmir
selam beyler ben örgünde 4 yıllık bi bölüm okuyorum fakat bu 7.senem
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
artık bırakmak istiyorum hali hazırda 2.yıllık dış ticaretin son dönemine tek dersle girdim.şimdi ben önümüzdeki hafta örgünden kaydımı sildirip aöfü 1.üniversitem yapabilirmiyim askerlik tecil konusunda aöfün haklarından yararlanabilirmiyim yada bunu önümüzdeki dönem mi yapmam gerekir.bilgisi olan arkadaslar lütfen bişeyler yazabilir mi.ve bu işlemler sırasında neler yapmam gerekir.ayrıca 2 hafta içinde askerlik durum belgesi ve lise diplomam elimde olması gerek iş görüşmesi için.seneyede dgs ile 4 yıla tamamlamak istiyorum aöften
 
YGS sınavına girmiş olsaydın ve 140 üzeri alıp tercih etseydin olurdu ama şuan kayıt olursan ikinci üniversite kapsamında kayıt olursun ve askerliği tecil edemezsin. Ama önlisans mezunu olursan Dikey Geçiş kapsamında 3.sınıftan dirtek başlarsın aöf ye ve askerlik tecilin devam eder. Kaldığın yerden aöf den devam edemezsin maalesef.
 
YGS sınavına girmiş olsaydın ve 140 üzeri alıp tercih etseydin olurdu ama şuan kayıt olursan ikinci üniversite kapsamında kayıt olursun ve askerliği tecil edemezsin. Ama önlisans mezunu olursan Dikey Geçiş kapsamında 3.sınıftan dirtek başlarsın aöf ye ve askerlik tecilin devam eder. Kaldığın yerden aöf den devam edemezsin maalesef.

hocam ben şuan 2.üni olarak dış ticaret okuyorum zaten 2.sınıfım son senem,haftaiçi örgünden kaydımı aldırsam aöfü 1.ünim yapamazmıyım.önümüzdeki ekim ayında da 3 ve 4e tamamlayamazmıyım okulu bu süreçte de askerlik tecil işlemleri aöfe geçmez mi?
 
hocam ben şuan 2.üni olarak dış ticaret okuyorum zaten 2.sınıfım son senem,haftaiçi örgünden kaydımı aldırsam aöfü 1.ünim yapamazmıyım.önümüzdeki ekim ayında da 3 ve 4e tamamlayamazmıyım okulu bu süreçte de askerlik tecil işlemleri aöfe geçmez mi?

örgünden sildirirsen yaparsın böyle bi madde var açıkça.
 
Geri
Üst