Örgün okurken Aöf ve tecil işlemleri

ReTuRNFoRGeS

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
selam arkadaşlar, ben 2 yıllık myo okudum ama bazı sebeplerden okulum uzadı bir yıl, şimdi bu sene ygs'ye girdim aöf yazmak için, hatta daha önce kaydım vardı aöf'de sildirdim bugün. Neyse, ben şimdi örgün okurken aöf yazsam ve seneye örgün bitse aöf'den tecilim devam edecek mi? (sitesinde yazılana göre etmiyor)

belge alıp ettirme durumum var mı? yardımcı olursanız sevinirim.
.
2 yıl okuyup 4'e tamamla da diyebilirsiniz elbet amma bitiremeyebilirim diye bu seneden yazayım garanti olsun dedim.
 
kimse cevap vrmeyecek mi? ben araştırdım biraz daha sanırım 4 yıllı yazdıgım için devam ediyormuş tecil.
 
selam arkadaşlar, ben 2 yıllık myo okudum ama bazı sebeplerden okulum uzadı bir yıl, şimdi bu sene ygs'ye girdim aöf yazmak için, hatta daha önce kaydım vardı aöf'de sildirdim bugün. Neyse, ben şimdi örgün okurken aöf yazsam ve seneye örgün bitse aöf'den tecilim devam edecek mi? (sitesinde yazılana göre etmiyor)

belge alıp ettirme durumum var mı? yardımcı olursanız sevinirim.
.
2 yıl okuyup 4'e tamamla da diyebilirsiniz elbet amma bitiremeyebilirim diye bu seneden yazayım garanti olsun dedim.

Sorunu şimdi gördüm;

Şimdi örgünü bitirdikten sonra aöf ye kayıt olunca teciliniz devam etmez. Ama mezun olunca aöf den DGS kapsamında sınavsız olarak işletme iktisat gibi bir bölümün 3.sınıfına kayıt olarak tecil işleminizi gerçekleştirirsiniz.
 
Sorunu şimdi gördüm;

Şimdi örgünü bitirdikten sonra aöf ye kayıt olunca teciliniz devam etmez. Ama mezun olunca aöf den DGS kapsamında sınavsız olarak işletme iktisat gibi bir bölümün 3.sınıfına kayıt olarak tecil işleminizi gerçekleştirirsiniz.

ama 2 yıllık okuyorum ben, 2 yıllık bitirince 4 yıllık yazıp devam eden cok var sınavsız geçiş uygulamadan, kafam karıştı. ayrıca ben bitirince değil şu an okurken yazacagım, bu srede örgün bitince aöf'den tecili devam ettirebilecek miyim diye soruyorum.
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


benzer sorun bende de var yardım ltfen
 
ama 2 yıllık okuyorum ben, 2 yıllık bitirince 4 yıllık yazıp devam eden cok var sınavsız geçiş uygulamadan, kafam karıştı. ayrıca ben bitirince değil şu an okurken yazacagım, bu srede örgün bitince aöf'den tecili devam ettirebilecek miyim diye soruyorum.

2 yıllık mezunları Dikey Geçiş kapsamında, sınavsız olarak açıkörğetim 3.sınıfa kaydolduğunda, Aöf bürolarından aldıkları ek2/c belgesi ile askerliklerini tecil ettirebilmektedirler.
 
Geri
Üst