Örgün 2 yıllık bitiminde aöf nolcak?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Zeban
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Zeban

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
Düzce
merhaba arkadaşlar örgn 2 yıllık okuyordum bu sene bitecek bi büt kaldı vericem büyük ihtimal. ben aynı zamanda aöf yıllık fakltede de 2.sınıtayım şimdi örgn bitince nolcak tecilim devam etcek di mi aöf'den?
 
Sen ikinci üniversite kapsamında okuyorsun yani. 2.üniversite kapsamında okuyanlar maalesef askerliklerini aöf ile tecil ettiremiyorlar. Ama sen örgün önlisansı bitirdikten sonra Dikey Geçiş kapsamında açıköğretim bölümlerinin 3.sınıfına kaydolarak askerliğini tecil ettiremeye devam edebilirsin. Yanlız bu kez de lisans bölümünde kaydını sildirmen gerekecek :(

Veya önlisans bölümünden mezun olduktan sonra asklerlik şubesine gidip askerliği teil ettirmek istediğini belirt 2 yıl tecil edebiliyorsun olman gerekiyor.
 
Sen ikinci üniversite kapsamında okuyorsun yani. 2.üniversite kapsamında okuyanlar maalesef askerliklerini aöf ile tecil ettiremiyorlar. Ama sen örgün önlisansı bitirdikten sonra Dikey Geçiş kapsamında açıköğretim bölümlerinin 3.sınıfına kaydolarak askerliğini tecil ettiremeye devam edebilirsin. Yanlız bu kez de lisans bölümünde kaydını sildirmen gerekecek :(

Veya önlisans bölümünden mezun olduktan sonra asklerlik şubesine gidip askerliği teil ettirmek istediğini belirt 2 yıl tecil edebiliyorsun olman gerekiyor.

merhaba, ben konuyu araştırdım daha önce basına gelenler varmış, aöf kendi tecil etmiyormuş ama bir belge ile halledebiliyormuşunuz tekrardan. ben zaten istanbul üni aöf okuyorum, belki anadolu'dan farklıdır belgeye dahi ihtiyaç duymaz diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst