Zeban
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 39
- Bölüm
- Kamu Yönetimi
- Şehir
- Düzce
merhaba arkadaşlar örgn 2 yıllık okuyordum bu sene bitecek bi büt kaldı vericem büyük ihtimal. ben aynı zamanda aöf yıllık fakltede de 2.sınıtayım şimdi örgn bitince nolcak tecilim devam etcek di mi aöf'den?