önlisans terk olarak 2 yıl tecil aldım, şimdi?

ReTuRNFoRGeS

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
36
Şehir
Adana
liseden beri kendim gidip hiç tecil yapmadm hep üni. tecili vardı, neyse geçenlerde yüksekokuldan kaydımı sildirmiştim yeni bi aöf kazanınca, bana gerek yok dediler ama (yerli şubem gerek var dedi aradığımda gerçi) ne olur ne olmaz belki kayıt olamam diye gittim 2 yıl tecilimi yaptırdım. şimdi aöfye başlayınca o tecili okul mu devam ettircek? bana ek c2 alıp yolla şubene dediler. okuduğum süre boyunca tecilliyim sanırım. ama mezun olunca tecil hakkım olmayacak mı?
 
Okuduğun süre boyunca 29 yaşına kadar okul sizin tecilinizi yapacaktır. Sizin belge götürmenize gerek bulunmamaktadır.
 
Geri
Üst