Önlisans Mezunları için tecil

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan key
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

key

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Bölüm
Sosyoloji
Şehir
Tekirdağ
merhaba,
2 yıllık önlisans mezunuyum aöf sosyoloji lisans bölümüne kayıt olmak istiyorum. Okuduğum süre içinde Askerliği tecil ettirebilirmiyim? Eğer ettiremiyorsam ne yapmam gerek tek çare askerlikmi kalıyo
 
sen kaydını yaptır okul kendi tecil eder bazen etmiyor o zamanda aof burosuna gidip ögrenci olduğuna dair

bir belge veriyorlar sana onunla askerlik şubesine git ederler.
 
2. üniverste kapsamına giriyo korkum o yüzden
Elimde Grafik Tasarım diploması var işe yaramaz ama olsun Amacım lisans diplomasıyla kısa dönem askerlik yapmak. Bilen arkadaşlar yardım etsin istediğim bölüm sosyoloji ama diğerlerinide seçebilirim
 
2. Üniversite kapsamında askerliği tecil ettriemezsiniz. Grafik tasarım mezunları aşağıda listelemiş olduğum bölümlerin 3.sınıfına Dikey Geçiş kapsamında sınavsız olarak kayıt tarihleri içinde direk kayıt olabilmektedir. Bu şekilde askerliğide tecil ettirmiş olursunuz. Mezun olduğunuzda kısa dönem askerlik yaparsınız. Ayrıca 2 diplomanız olmuş olur.

İKTİSAT
ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ
KAMU YÖNETİMİ
MALİYE
ULUSLARARASI İLİŞKİLER
İŞLETME
KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ
 
Geri
Üst