Olacaksa olmasın

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Olacaksa olmasın nasibim , yarı zamanlı bir sevda
Bir çelmede o atacaksa olmasın
Sevda dediğin tam zamanlı , kendini hissettirir her anda
Gözü içerde gönlü dışarda kalacaksa varsın olmasın

Bilirim olmaz aşk acısında zamanaşımı
Sevmekten hüküm giyer , müebbet yersin
Bilirim olmaz hükümlünün ne sabahı ne akşamı
Aşkını küfüre döker , acısını çekersin


[MuHaMmEd]
 
Aşkını küfüre döker , acısını çekersin..
doğru sölüyosun.. tşkler..
 
Ben teşekkür ederim...
Aşkımı küfre döktüm ve acısını çektim...
 
Geri
Üst