öğrenciyken bakaya kalmak

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan pnrhsyn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

pnrhsyn

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
Kocaeli
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.erkek arkadaşıma dün bakaya kaldı diye bir kağıt gelmiş şubeden.yalnız kendisi okuyor aöf 1.sınıfta.2010 senesinde tecil hakkı bitmişti o zamanlar okurken kaydını sildirmiş sonra aftan yararlandı ve biz 2012 senesinde tekrar kayıt yaptık.şuan okuyor vizelere de girdi bu kağıdın gelmesi beni hayli endişelendirdi..ne yapmamız gerek ?
 
arkadaşlar lütfen yardımcı olun
 
Geri
Üst