Ne oldu bana

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Boşuna bana yakarışların ,beni hiç sevmedinki sen
Git ona , dinlesin seni beni tercih ettiğin pezevenk
Güzel sözlerimdende usanmamışmıydın zaten
Seni aldatıp terkedene git , derman olsun derdine o pezevenk

Ne oldu bu dudaklarıma ,bilemiyorum
Hece hece , kelime kelime aşk çıkardı bu dudaklardan eskiden
Nedir zıvanadan çıkaran beni , bilemiyorum
Hep bir isyan , hep bir yakarış çıkıyor artık cümlelerimden

 
ne oldu sana ? :D yüreğine sağlık güzel olmuş :)
 
dert etme :cici
 
Birşeylerin eksikliği var sol yanımda :agla ....
 
Dert etmiyorum .Ama konu yazmaya gelince yazılmam demiyo işte bu arada ağzımıda bozdum :(
 
evet biraz kaba bi şiir olmuş :) yani pezevenk falan yakışmamış senin şiirine :)
 
Haklısın tabi .Ama bir yere kadar işte. Sabır taştığında kelimelere kadar gelebiliyor işte...
 
sen yine de sabret :cici
 
Sabretmeye çalışıyorum.Artık nereye kadar giderse ....
 
Geri
Üst