Nar-ı Aşk

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Yürekten bakman yeterdi
Çözmek için sana dair bakışlarımı

İçten bakman yeterdi
Anlamak için kaşlarımı neden çattığımı

Sev desem , istemem sende kalsın der gibi
Neden sana olan sevdamı anlamak istemeyişin

Sevginin en yürekten hali
Nar-ı aşk.

"İstemesende...."

Farkındayım,öylesine aydınlık bende sevmemin rengi
Parçalanıyor sevdamın karşısında karanlık duygular..

Gel , ben söyleyemesemde ....
Durma , bir adımda sen at sevdalına ,
Yada duygularımı baştan yaz ve
İmzanı at cümlenin sonuna gözyaşınla...
*MuHaMMeD*
 
:agla çok güzeeell.. tşkler..
 
yüreğine sağlık çok dokunaklı ...
 
Geri
Üst