myo mezunları aöf ve askerlik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan AnesA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

AnesA

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puan
0
merhabalar..2 yıllık myo makine mezunuyum şimdi 3 ve 4.sınıfı açıköğretimle tamamlamak istiyorum öncelikle bu mümkün müdür ve bu durum sınavsız geçişle sağlanabiliyor mu..ve esas sormak istediğim kayıt yaptırıp eğitimimi tamamladığımda 4 yıllık makine bölümü mezunu olacak mıyım yoksa myo silinmiş mi olacak ve birde askerliği kısa dönem yapabiliyor muyum..bana bu sorularım hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim
 
merhabalar..2 yıllık myo makine mezunuyum şimdi 3 ve 4.sınıfı açıköğretimle tamamlamak istiyorum öncelikle bu mümkün müdür ve bu durum sınavsız geçişle sağlanabiliyor mu..ve esas sormak istediğim kayıt yaptırıp eğitimimi tamamladığımda 4 yıllık makine bölümü mezunu olacak mıyım yoksa myo silinmiş mi olacak ve birde askerliği kısa dönem yapabiliyor muyum..bana bu sorularım hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim

Hoşgeldiniz aramıza..:)

1) MYO ve önlisans mezunları, Dikey Geçiş Kapsamında sınavsız olarak , Açıköğretim lisans bolumlerinin 3.sınıfına direk kayıt yaptırabilirsiniz..
Dikey Geçiş Tarihleri : 30 Eylül - 25 Ekim 2013 arası..

2) 2 yıllık makine önlisans mezunu diploması ve devam ettiğiniz bölümün lisans diplomasını alıcaksınız.. İki diplomanız olmuş olacak.. (önlisans ve lisans)

3) 4 yıllık mezun olduğunuzda kısa dönem askerlik yapabilirsiniz..
 
arkadaş açıklamış ztn
 
hoşbuldum :) cevabınız için teşekkürler.. peki hangi bölümleri tercih edebilirim önereceğiniz bi bölüm var mı.. sanırım makine bölümü yok işime yarayacak ve zorlanmayacağım bölüm hangisi olabilir..bu arada ben dgs ye de başvurmadım direk tercih zamanı işlem yapabilecek miyim
 
hoşbuldum :) cevabınız için teşekkürler.. peki hangi bölümleri tercih edebilirim önereceğiniz bi bölüm var mı.. sanırım makine bölümü yok işime yarayacak ve zorlanmayacağım bölüm hangisi olabilir..bu arada ben dgs ye de başvurmadım direk tercih zamanı işlem yapabilecek miyim



Tercih edeceğiniz bölümlerle ilgili detaylı bilgi için linki incelemenizi öneririm.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

Açıköğretim'den devam edeceğiniz için DGS sınavına girmenize gerek yok.Kayıt tarihlerinde başvuru yapabilirsiniz..
Aöf böümleri ile ilgili detaylı bilgi içinde
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
inceleyebilirsiniz...Bölümler arasında İŞLETME en kolayıdır...
DGS sınavı örgün eğitime devam edicekler için uygulanan bir sınavdır..
 
yeniden merhaba
kayıtlar başladı malum benim de sormak istediğim bikaç şey var
dikey geçişle sınavsız geçiş kapsamında lisans tamamlamayı düşünüyoruz
merak ettiğim harç ücreti ne kadar ve hangi bankaya yatırılacak
bu arada lisans tamamlamayla 2yıl daha okuduğumuz zaman askerlik kısa dönem mi bu kesin değil mi arkadaşlar
 
yeniden merhaba
kayıtlar başladı malum benim de sormak istediğim bikaç şey var
dikey geçişle sınavsız geçiş kapsamında lisans tamamlamayı düşünüyoruz
merak ettiğim harç ücreti ne kadar ve hangi bankaya yatırılacak
bu arada lisans tamamlamayla 2yıl daha okuduğumuz zaman askerlik kısa dönem mi bu kesin değil mi arkadaşlar

Merhaba,

Çoklu kayıtlar (Dikey Geçiş, Yatay Geçiş, Lisans Tamanlama, İkinci Üniversite) 30 Eylül itibariyle başladı..Son gun:25 Ekim..
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
linkinden kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz.. Harcınızı Vakıfbank'a yatıracaksınız..
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
linkinden harç ücretlerine bakabılırsınız..
MYO ve önlisans mezunları Dikey Geçiş kaydı yapacaklardır.
4 yıllık bir bölüm bitirdiğinizde kısa dönem askerlik yapabilirsiniz..
 
seçeceğim bölüm (işletme) 4yıllık ama
2sene okumuş olucaz lisans tamamlamayla orda endişeye düşüyorum
 
yeniden merhaba
kayıt işlemini gerçekleştirdim bürodan
bundan sonra izlemem gereken yollar neler
neleri takip etmeliyim
sınav sistemi nasıl mesela ve aldığımız bi kitabın tümünden mi sorumluyuz
forumdaki ders notlarını da takip edicem
ama bndan sonraki süreçte neler yapmam gerektiğiyle ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim
şimdiden teşekkürler..
 
yeniden merhaba
kayıt işlemini gerçekleştirdim bürodan
bundan sonra izlemem gereken yollar neler
neleri takip etmeliyim
sınav sistemi nasıl mesela ve aldığımız bi kitabın tümünden mi sorumluyuz
forumdaki ders notlarını da takip edicem
ama bndan sonraki süreçte neler yapmam gerektiğiyle ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim
şimdiden teşekkürler..

Merhaba,


Kredili sistem güz ve bahar dönemi olmak üzere iki bölümden oluşuyor..
Guz dönemi ve bahar dönemi kitaplarınız farklı olacak..
Ara Sınavda kitapdaki ünitelerin yarısından sorumlusunuz..(8 ünite varsa 4 üniteden )
Finalde tamamından sorumlusunuz..
Elimizden geldiği kadarıyla ders notlarını formumuz yüklemeye çalışıyoruz.
Kitabınızdan çalışmanızı öneririm..Asıl çalışağınız kaynak üniversitenin vermiş olduğu ders kitapları..
Kitabın arkasındaki konu özetleri okuyun ilk etabta, sonra asıl konuyu ve kitaptaki soruları cözdum..
Soru bankası alarak soru çözebilirsiniz..Faydası olucaktır..
Akademik dersler başlayacak 09 Kasım'da gitmenizi öneririm..
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.

Son olarakta kimliğinize bandrol yapıştırmadıysanız, bandrol yapıştırın..Bandrol olmadan sınava alınamazsınız..
 
yardımlarınız için çok teşekkür ederim:cici herkese başarılar..
 
Kimleğe bandrol yapıştırma nedir neyin nesidir anlamadım birşey, onu açıklayabilirmisininz
 
Geri
Üst