merhabalar..2 yıllık myo makine mezunuyum şimdi 3 ve 4.sınıfı açıköğretimle tamamlamak istiyorum öncelikle bu mümkün müdür ve bu durum sınavsız geçişle sağlanabiliyor mu..ve esas sormak istediğim kayıt yaptırıp eğitimimi tamamladığımda 4 yıllık makine bölümü mezunu olacak mıyım yoksa myo silinmiş mi olacak ve birde askerliği kısa dönem yapabiliyor muyum..bana bu sorularım hakkında yardımcı olursanız çok sevinirim