Mutluluğun Sadakası

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Elin elime değmedi bir kere
Bana çok gördü yüreğin bunu
Sarılamadım doyasıya boynuna
İnsafın bana çok gördü bunu

Ben sevdikçe kayıp gittin elimden
Sıkıldın , bitanem dedikçe , usandın
Para , mal , mülk kahretsin düşmedi bir türlü dilinden
Ben sana sabret dedikçe sen usandın

Kaybettiğim şeyler oldu zamanında
Seni yanımda görmek isterdim , sen ise tam tersi karşımda
Ne zenginliğindeydi gözüm , ne paranda ne pulunda
Sadece ve sadece sendin
Sen hep ol istedim yanımda

Aslında bir oyundu demiştin bu başlangıçta
Keşke öyle olsaydı ve bir oyun olarak kalsaydı
Sen eğlenmene baksaydın bense tekrar yenik başlasaydım hayata
Bana verdiğin mutluluk sadakan olsaydı

Aslında değmezsin yazdığım şu satırlara
Ama yazıyorsam verdiğin mutluluğun sadakası hatrına
İstediğin oldu bitirdin sana olan aşkımı , yazık oldu geçen anılara
Dedim ya değmezsin sen , yazıyorsam verdiğin mutluluğun sadakası hatrına….

29/05/2010
Cumartesi
 
Sen eğlenmene baksaydın bense tekrar yenik başlasaydım hayata
Bana verdiğin mutluluk sadakan olsaydı

aşk acısından mı yazdın yoksa kalbinden gelenler kağıda mı döküldü...devamı gelir mi şiirlerinin gerçekten çok güzel bir şiir emeğine sağlık
 
Beni tanıyanlar bilir arkadaşım .Şiirlerim çoktur forumumuzda ..Geçmiş bir aşkın acısıydı , sonsuza dek sürmesini istediğim bir aşktı ama olmadı :(.Ayrıca ben teşekkür ederim ....
 
Gerçekten özlemişiz şiirleri;)
Teşekkürler sosyologum paylaşım için:)
 
Teşekkürler arkadaşlar bende sizleri özledim .;)
 
Geri
Üst