Moraliniz Bozuk Ise

ogrenci_84

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
158
Tepkime puanı
1
Puan
0
Şehir
Adana
Eğer ki hava bozuk,siz bozuk:) hayat zaten bozuk diye düşünüyorsanız.Mutluluk hormonunu harekete geçirecek birşey tavsiye edeceğim;
'MÜZİK' ve 'UYKU'
Evet doğru duydunuz.Hareketli bir müzik ve uyku tüm sıkıntıları atmasada sizi bir nevzi içinizin sıkıntısından uzak tutuyor....
Eğer ki evde değil dışarda iseniz park köşelerindede sıza bilirisiniz(Tabi bu bir şaka)

NOT:Uzmanlarca araştırılıp kanıtlanmıştır..
 
merhaba hayat gerçektende bozuk benim için ... ama uyku sinirlerimi bozuyor yatamam evde hele hiç şu saatlerde duramam iyiki çalışıyorum.iş iyi geliyor
 
merhaba hayat gerçektende bozuk benim için ... ama uyku sinirlerimi bozuyor yatamam evde hele hiç şu saatlerde duramam iyiki çalışıyorum.iş iyi geliyor

BİRDE MÜZİK DİNLE ŞEKER..İŞ YERİNDEDE BAZEN BUNALIYORUZ.BEN ŞAHSEN ÖYLE YAPIYORUM..Eğer evde uyuyamıyorsan verdiğim örnekte park köşelerindede sızabilirsin:p:D
 
onuda istemiyorum artık. dışarıda mutlu insanları görünce kendi mutsuzlugum zavallılıgım aklıma geliyor ... ben çalışıyım hem iş hem ders
 
ya bişey sorabilirmiyim
biraz önce bi aşk öykünüzü okudum ama size orada yazdım size ileti gelmiyomu?
 
paylaşım için çok teşekkür ediyorum..kesinlikle müzık ve uyku bire birdir ruhumuza bi de dostlarımız galiba :) bu da benim içimden geldi ..eklemeden yapamadım :) sevgiler..
 
aşık olacaksın arkadaş..Dtedavisi bu:D:D
 
peki o moralle insan nasıl yatıpta uyuyabilir zaten moralin bozuk insanın uykusu kaçar o moralle şahsen benim öyle olur
 
her insanın durumlar karşındaki tepkileri farklı olur..bazıları canı sıkkın oldugunda çok yer..bazıları yemez ..bazıları çok uyur bazıları uymaz..benim canım sıkkın oldugunda bendeki tepkide çok yeme olur mesala:)
 
Birde Bu Yön Var

peki o moralle insan nasıl yatıpta uyuyabilir zaten moralin bozuk insanın uykusu kaçar o moralle şahsen benim öyle olur[/QUOTE

İNSANOĞLU BİRŞEYİ YAPABİLİRSE YANİ İSTERSE GERÇEKLEŞTİRMEZ Mİ?BİRŞEYİ NEKADAR İSTEMEYEREK YAPARSA OKADAR BAŞARISIZ OLUR.BİRDE BU YÖNDEN DÜŞÜNÜN:)
 
uykusuzluk sinir yapıyor kesinlikle size katılıyorum.müzik ruhun gıdası.işyerinde akşamüzeri dinliyorum.ve işe gitmeden erken saatte.günüm neşeli geçsin diye tavsiye ediyorum:)
 
bence otur ağla ağladıktan sonra rahatlamış ve yorulmuş olduğunu göreceksin
 
:):)bence otur ağla ağladıktan sonra rahatlamış ve yorulmuş olduğunu göreceksin
 
En iyi yöntem aç bir bjk marşı kendıne gel :D
 
bizimle paylaştığınız için teşekkürler
 
ömür billah uyuyamam gerçi ben normalde de uyuyamam genelde temizlik yaparım:)müzik dinlerim bazen... hayat ,insanlar herşeyy bozulmuş yaaa ,
 
Uzmanlar, içinde endorphin bulunan besinlerin insanı mutlu ettiğini belirterek, bu maddeyi en çok barındıran besinleri açıklamış

Çilek, üzüm, muz, dondurma, çikolata gibi besin ve meyveler insanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlıyor.özellikle çikolatanın mutluluk hormonlarını destekleyici bi etkisi var. cidden etkisini göreceksiniz moraliniz bozuksa çikolata yeyin...
 
Benden de farklı bir tavsiye olsun. İnşirah suresini okuyup dua edin. Dua etmek ve size verilenlere, sahip olduğumuz şeylere şükretmek kadar, insanın moralini düzelten, hayata olumlu bakmaya sebep olan başka birşey daha yoktur. Her sabah kalkar kalkmaz şükredin arkadaşlar.
 
Geri
Üst