Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
moralim mi bozuk çikolataya saldırırım istifra boyutuna kadar yerimm moralim bozuksa iletişimi kopartıyorum konuşmam daha dorusu konuşmaya üşeniyorum çevremdekiler moralim bozukken hiç çekilmediğimi sölüoooo o yüsden çiko alıolarr yumuduk olcam
işin kötü tarafıı ben kötü oluyorum morla bozukluğuu artıı bende depresyona ve odadan günlerce çıkmam haftalrca hatta yatak kardeşliği oluşuyoo ,soyutluyorum kendimi sanırsamm kendimi toparlamam çok zor oluyooo zaten çok sinirliyimm .....sorunlu bir tipmişimm