Mezuniyet ve Askerlik ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sekoloji
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sekoloji

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puan
0
Merhaba arkadaşlar, bu sene Allah izin verirse mezun olacağım. Haziran'da bütün derslerimi verdiğimi var sayalım, Ağustos celp'ine yetişebilirmiyim ?

Şimdiden teşekkür ederim.
 
Mezun olur olmz askerlik şubesine başvurup askerlik kararı aldırırsan yetişirsin.

Çok teşekkür ederim. Ayrıca hafta sonu (2-3 Haziran 2012) sınava girecek olan arkadaşlara başarılar diliyorum..
 
Geri
Üst