mezun olduktan sonra hangi bölümü okumalıyım

fikrettokman

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
42
Bölüm
Ev İdaresi
Şehir
Denizli
merhaba arkadaşlar bu bölümden mezun olduktan sonra hangi bölümü okumalıyım zor olmayan dersleri ağır olmayan bir bölüm tavsiye edermisiniz
 
Derslere çalıştığınız müddetçe ağır gelmeyecektir. En çok okunan ve öğrencisi en çok olan İşletme bölümünün 3.sınıfına Dikey Geç,iş kapsamında sınavsız kayıt olarak devam edebilirsiniz.
 
Geri
Üst