lütfen yardım!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan maheyg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

maheyg

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
39
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
İstanbul
Mrb Arkadaşlar. Ben aöf 3.sınıf öğrencisiyim. 7 senelik süremi doldurdum. yeni yasaya göre 29 yaşına kadar tecil edebiliyoruz diye biliyorum.

Benim sorum şu ; Ben 7 seneyi doldurduğum için tekrardan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubememi göndermem gerek?
cevaplarınızı bekliyorum
 
29 Yaşına kadar tecil ettirmende bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ama net bilgi edinmek için mrkburo@anadolu.edu.tr ye sorunu ve adınız soyadını + tc kimlik numaranı içeren bir mail gönderirsen seni cevaplayacaklardır.
 
Geri
Üst