maheyg
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 3 Ara 2012
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 39
- Bölüm
- Kamu Yönetimi
- Şehir
- İstanbul
Mrb Arkadaşlar. Ben aöf 3.sınıf öğrencisiyim. 7 senelik süremi doldurdum. yeni yasaya göre 29 yaşına kadar tecil edebiliyoruz diye biliyorum.
Benim sorum şu ; Ben 7 seneyi doldurduğum için tekrardan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubememi göndermem gerek?
cevaplarınızı bekliyorum
Benim sorum şu ; Ben 7 seneyi doldurduğum için tekrardan ek-c2 belgesi alıp askerlik şubememi göndermem gerek?
cevaplarınızı bekliyorum