lütfen arkadaşlar yardımcı olun

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *selman*
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

*selman*

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
111
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
selam arkadaşlar ben ilk başta işletme 3 sınıfa geçiş yaptım 2 yıl kaldım kaydımı sildim sonra iktisata geçtim 1 yıl kaldım şimdi bu senede kalsam benim bu halim ne olacak kaldığım senelerde çok ama çok büyük sorunlarım vardı bu sene kesin kalmam ama genede bir bilgi alsam çok sevinirim tşkler
 
selam arkadaşlar ben ilk başta işletme 3 sınıfa geçiş yaptım 2 yıl kaldım kaydımı sildim sonra iktisata geçtim 1 yıl kaldım şimdi bu senede kalsam benim bu halim ne olacak kaldığım senelerde çok ama çok büyük sorunlarım vardı bu sene kesin kalmam ama genede bir bilgi alsam çok sevinirim tşkler

mrb selman bu senede kalsan neolur?? sende kayıt ücreti aöf dede hoşgörülü bu sistem olduktan sonra sen ödersin onlar seni öğrenci yapar böyle gider ..
ama tabiki gönlümüz geçmenden yana.sitede aradığın tüm bilgiler mevcut özet çıkmış sorular vizeler nasıldı bilmiyorum ama en azından finale çok ii hazırlanıp 1.sınıfa veda edebilirsin artık. yardım edebilrceğimiz konularda msj da atabilirsin.
şimdiden başarılar diliyorum...
 
mrb selman bu senede kalsan neolur?? sende kayıt ücreti aöf dede hoşgörülü bu sistem olduktan sonra sen ödersin onlar seni öğrenci yapar böyle gider ..
ama tabiki gönlümüz geçmenden yana.sitede aradığın tüm bilgiler mevcut özet çıkmış sorular vizeler nasıldı bilmiyorum ama en azından finale çok ii hazırlanıp 1.sınıfa veda edebilirsin artık. yardım edebilrceğimiz konularda msj da atabilirsin.
şimdiden başarılar diliyorum...

çok tşk edrim
 
maşallah selman çok hızlısın..
geçmiş yıların sorularına bakman bile yeterli sınıfı geçmen için
tabikide çalışman..başarılar...
 
Geri
Üst