Lise Yılları

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Eskide kaldı artık lise yılları
Biliyorum geriye dönüş yok artık
İstesemde gelmeyecek okul yılları
Biliyorum geriye dönüş yok artık

Artık yazılıya çalışmayacak hiç kimse
Kimse sözlü olmayacak matematikten
Ve kimse zayıf almayacak tarihten
Artık teneffüs zili çalmayacak
Ve onu sabırsızlıkla bekleyen
Öğrenciler olmayacak o sınıfta
Çünkü eskide kaldı o sınıf anılarda

Artık kahkaha sesleri çıkmayacak o sınıftan
Ayak sesleri bağrışmalar olmayacak
Ve her tenefüste nöbetçi öğretmen
Uğramayacak o sınıfa
Bizi azarlamayacak
Yapma etme demeyecek
İkaz etmeyecek
Kimse kopya çekmeyecek yazılılarda
Ve kimse birbirinin kağıdına bakmayacak

Konuşmayacak o sınıf
Gülmeyecek ağlamayacak
Ve söz veriyorum o sınıf
Bir daha yaramazlık yapmayacak
Çünkü yerinde olmayacak
O sınıf hep hatıralarda kalacak
Ve anılarda yaşayacak

[MuHaMmEd]
 
çok güzel.. emeğine sağlık.. :))
 
Güzelmiş teşekkürler :) çok özlüyorum lise yıllarını...
 
Ben teşekkür ederim .mezun olduğum sene yazmıştım bu şiiri...
 
Geri
Üst