Kutlayacakmısın 14 Şubat'ı

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Kutlamayacağım 14 Şubat’ı
Yok ama olsada aşkımı , o bir güne sığdırmayacağım
Kim icat etmişse aşkını bir güne sığdırmayı
Onda kalsın ,ben almayacağım

14 Şubat’ın yok bende bir hatırası , anlamı
Yalnız insanlara fazladan yapılan bir acımasızlık
Hangi aşkın 14 Şubat’la kat kat artmış anlamı
Kutlanmasın demiyorum , sadece yalnız yüreklere haksızlık

[MuHaMmEd]
 
ben 14 şunatı ibadetle geçirmeyi düşünüyorm...biliyosunuzki mevlüt kandiline denk geliyo oruç tutucam ogün nasılsa beni pastaneye götürecek bi sevglm yok zaten:P
 
evet ben de inşallah ibadetle geçirmeyi düşünüyorum. sosyolog yüreğine sağlık :cici
 
ben 14 şunatı ibadetle geçirmeyi düşünüyorm...biliyosunuzki mevlüt kandiline denk geliyo oruç tutucam ogün nasılsa beni pastaneye götürecek bi sevglm yok zaten:P

ay sevgiliye ne gerek var ben götürrüm seni pastaneye.. :))
 
ayrıca çok haklısın ya sosyolog..
herkes için diil senn için özel olan günü kutlamak daha güzel bence..
tşkler. :)
 
bu sene kandile denk geliyor =) dualarla geçirmek yararımıza :cici

normalde olsa kutlarım böyle günler benim için bahanedir... değerlendirmek isteyenler için de güzel fırsat ...aşkı bir güne sığdırmak isteyenlerin günü filan deniyor ama hiç alakası yok bence... karşındaki bundan mutluluk duyacaksa çok görmemek lazım =)
 
belirli gün ve haftalar dan biri haline gelmesi çok üzücü ve acımasızca
birde şu sıralar meşhur reklam “sevgilinizi bu mini yi (otomobil) ona hediye ederek mutlu etmek istemezmisiniz die bi trajedi var olayı çok güzel gözler önüne seriyo başka bişi demiyorum
 
Geri
Üst