konu ben :(

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ersan57
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ersan57

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Sinop
derslere tam olarak yogunlasamıyorum.bıraz sorunlarım var.bana ne yapmamı önerırsınız.
 
sahıle gıt avazın cıktıgı kadar bagır tabı
kımsenın omadıgı yerde:)
emın ol işe yarıyor sahıl yoksa
kagıda yaz yazdıklarını yak
 
sahıle gıt avazın cıktıgı kadar bagır tabı
kımsenın omadıgı yerde:)
emın ol işe yarıyor sahıl yoksa
kagıda yaz yazdıklarını yak

kardeş sen bakma bu arkadaşa :D:D:D

şunları bir incele istersen

Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
mesut
bıraz sorunlarım var dedı
sorunu derslermı özelmı bılemezsın
ben bıraz psıkolojık yAKLASTIM :mad:
 
oncelıkle ozel tabıkı.suanda cok zor bı surecten gecıyorum.nerden nasıl baslayacagımı bılemıyorum....
 
sınav dönemlerine rastlayan biçok sorunlar olabiliyo ama tek bir gerçek varki tekrarı olmayan o sınavı en iyi şekilde geçirmek ZORUNDASIN..
kafanda özel genel her nevarsa bi kenara koyup derslere çalışmak zorundasın :S malasef başka yol yok.
şöyle düşünebilirsin çalışmamı engelleyecek bisürü düşüncem sıkıntım var ama bu benim 1 yıl kaybıma neden olmamalı.. şu sınavları atlatana kadar bu düşünceleri kenara koyup sonra ilgilenirim diyip akışına bırakacaksın bazı şeyleri.. benimde problemlerim olmuştu kendimi derslerimi herşeyden ön plana çıkarark bu şekilde düşünerek mezun oldum. başarılar dilerim şimdiden yapabilirsin;)
 
sınav dönemlerine rastlayan biçok sorunlar olabiliyo ama tek bir gerçek varki tekrarı olmayan o sınavı en iyi şekilde geçirmek ZORUNDASIN..
kafanda özel genel her nevarsa bi kenara koyup derslere çalışmak zorundasın :S malasef başka yol yok.
şöyle düşünebilirsin çalışmamı engelleyecek bisürü düşüncem sıkıntım var ama bu benim 1 yıl kaybıma neden olmamalı.. şu sınavları atlatana kadar bu düşünceleri kenara koyup sonra ilgilenirim diyip akışına bırakacaksın bazı şeyleri.. benimde problemlerim olmuştu kendimi derslerimi herşeyden ön plana çıkarark bu şekilde düşünerek mezun oldum. başarılar dilerim şimdiden yapabilirsin;)

harikasın pandora işte bu
 
tesekkur ederım destegınız ıcın :)
 
supersın guzel moral verıyosun:)
 
Geri
Üst