kısa dönem askerlik için sınav?

balki1721

Üyeliği durduruldu
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puan
1
Yaş
41
Web sitesi
site.mynet.com
Şehir
İstanbul
Arkadaşlar 4.sınıf bitince askere gitmek için kısa dönem askerlik nasıl yapılıyor Sınava girip kazandıktan sonra kısa dönem yapmaya hak kazanılıyor gibi bişiler duydum
Diplomayı götür ver 6 ay yap olmuyormu sınavı gerçersekmi 6 ay yapıcaz geçemessek 4 yıllık diplomamızla yine 15 aymı yapıcaz bu sınav muhabbeti nedir sağlam bir aydınlatıcı yazı bekliyorum bilen arkadaşlardan saygılar
toprak
 
Siz diplomanız ile gidip başvuru yapıyorsunuz askeriye sizi ihtiyaça göre kısa dönem veya uzun dönem asteğmen olarak alıyor.
 
ben rütbesiz asker olayım er olrak yapayım 6 ay bitsin bunu yapmak için sınavmı gerekli yoksa sımav maaşlı asker olrak orduda kalmak içinmi geçerli
ben verim diplomamı 6 ay yapim bitsin yeter istiyorum
 
Sınava her 2 durumdada gireceksiniz.Askeriye ihtiyaca göre belirleyecek durumunuzu sizin isteğiniz veya sınav en son bakılacak koşullar.
 
Geri
Üst