Kısa Dönem Askerlik Hakkında

egemen_selim

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puan
0
Mrb herkese ilk öncelikle herkese iyi çalışmalar ben işletme 4.sınıftayım kısa dönem askerlik ne zaman kalkıyor gelecek sene(2010) diyen var 2011 senesinde gecerli olacak diyenlerde var ben tam o haberi takip edemedim bu konuda bi bilgim yok
 
bildiğim kadaryla henüz net birşey yok ama
kalkacak diyorlar..hem sonuncu sınıfmışsın telaş etmene gerek yok bence..
 
kısa dönem askerliğin kalkması mümkün değil bundan 2 sene öncede myo mezunlarının askerlik süresinin kısalması gündemdeydi unutuldu gitti, bu olaylar ne zaman şehit verirsek o zaman konusu açılan safsatalardır. Herkes gönlünü ferah tutsun...
 
teşekkürler bende seninle aynı fikirdeyim bu konuya güzel açıklık getirmişsiniz....
 
Kesin bilgi olmamakla birlikte sadece tasarı bu mecliste kabul edilmeyebilir.Bunun için bir süreç gerekli.
 
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.


sanırım aradığın bilgi burada var arkadaşım :) şuanda kesinlikle tektip askerli gibi bir düşünce yok
 
Geri
Üst